Ο πρώτος μήνας του φθινοπώρου χαρακτηρίζεται συχνά ως o μήνας της προσαρμογής.
Προσαρμογή σε τι; Στην αλλαγή της εποχής, της καθημερινότητάς μας, της ψυχικής μας διάθεσης,των συνηθειών μας κλπ.
Προσαρμογή για ποιόν; Για το παιδί που (ξανά)αρχίζει τις σχολικές υποχρεώσεις του, για το γονιό που οφείλει να στηρίξει το παιδί του ιδιαίτερα αυτή την περίοδο αλλά και για τον εκπαιδευτικό που καλείται να δημιουργήσει κλίμα αποδοχής και συνεργασίας μέσα στην τάξη του το συντομότερο δυνατόν.
Δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση για να γίνει αντιληπτό ότι πρόκειται για μια τεταμένη περίοδο που φυσικά δεν τελειώνει μετά το τέλος του  Αγιασμού.

Ας δούμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για καθέναν από τους πιο πάνω άμεσα εμπλεκόμενους και ας θυμόμαστε ότι όσο καλύτερα κατανοήσουμε ο ένας τον άλλο και συνεργαστούμε τόσο πιο ήρεμα  θα κυλήσει η πρώτη περίοδος.

Για το παιδί
για τον γονιό

για τον εκπαιδευτικό
Αναγνωρίστε τους φόβους και τις ανησυχίες παιδιών και γονιών και χρησιμοποιείστε τη συναισθηματική νοημοσύνη για να τα διαχειριστείτε.
Φροντίστε να μάθετε σύντομα όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε σχετικά με το χαρακτήρα και τις προτιμήσεις των μαθητών σας (νέων ή/και παλαιών). Έτσι θα σας είναι ευκολότερο να χρησιμοποιήσετε πολλούς διαφορετικούς τρόπους διδασκαλίας της ύλης.
Θυμηθείτε να επιδιώξετε την επαφή με τους γονείς νωρίς, για να τους συστηθείτε και να γνωριστείτε.
Καθησυχάστε παιδιά και γονείς ότι είστε εσείς υπεύθυνος και ότι μπορούν να απευθυνθούν σε εσάς για ότι απορίες και αν έχουν.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!!

Δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα www.nutrimed.gr